Rugowanie kultury Słowiańskiej


blog polski

Polska, Słowiańszczyzna, polityka

Zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa

Lipiec 26, 2012 opolczykpl Dodaj komentarz Przeskoczenie do uwag

.

Na internetowy adres Prokuratury Rejonowej w Koninie wysłałem powiadomienie o poniższej treści:

Prokuratura Rejonowa w Koninie

Powiadomienie o popełnieniu przestępstwa.

.
.

Zgłaszam Prokuraturze Rejonowej w Koninie fakt popełnienia przestępstwa polegającego na obrazie moich uczuć religijnych.
Podczas tzw. “Festiwalu kultury słowiańskiej i cysterskiej” w roku 2010 w Lądku miało miejsce palenie figury przedstawiającej słowiańskiego boga Świętowita.

Ponadto podczas tej samej imprezy miało miejsce okładanie powalonych na ziemię figur słowiańskich bogów szablami, rzucanie tymi figurami i nazywanie słowiańskich bogów pogardliwie “bożkami”.

Wszystkie powyższe postępki zakamuflowane domniemanym edukacyjnym charakterem tej organizowanej co rok imprezy wyczerpują artykuł 196 Kodeksu Karnego który mówi:

“Kto obraża uczucia religijne innych osób, znieważając publicznie przedmiot czci religijnej lub miejsce przeznaczone do publicznego wykonywania obrzędów religijnych,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.”

Niezrozumiałe jest to, że wśród organizatorów “festiwalu” w Lądku znajdują się także instytucje państwowe, administracyjne i samorządowe:

Starostwo Powiatowe w Słupcy,
Muzeum Archeologiczne w Poznaniu
Stowarzyszenie Naukowe Archeologów Polskich Oddział w Poznaniu,
Urząd Gminy w Lądku,
Urząd Miasta i Gminy w Zagórowie,
Wyższe Seminarium Duchowne Towarzystwa Salezjańskiego w Lądzie,
Fundacja „Patrymonium:,
Stowarzyszenie „Unia Nadwarciańska”,
Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego

Niniejszym wnoszę o wszczęcie z urzędu przez Prokuraturę Rejonową w Koninie postępowania karnego w stosunku do organizatorów “festiwalu” za łamanie przez nich artykułu 196 Kodeksu Karnego.

Proszę też o poinformowanie mnie, czy  Prokuraturze Rejonowej w Koninie wystarczy powiadomienie o popełnieniu przestępstwa wysłane przeze mnie pocztą elektroniczną, czy też do wszczęcia oficjalnej procedury w tej sprawie potrzebuje Prokuratura Rejonowa w Koninie list wysłany przeze mnie pocztą standardową.

Z wyrazami szacunku

Andrzej Szubert

.

.

Share this:
Dodaj do ulubionych:

Lubię

One blogger likes this.

  • Słowianin

Kategorie:Uncategorized

Komentarze (32) Trackbacki (2) Dodaj komentarz Trackback

  1. Dobrosława

    Lipiec 26, 2012 o 10:44 am | #1

    Odpowiedz | Cytat

    Witam po przerwie urlopowej :) Popieram oczywiście powyższą reakcję; podczas tzw. “Festiwalu kultury słowiańskiej i cysterskiej” w roku 2010 w Lądku OBRAŻONO RÓWNIEŻ MOJE UCZUCIA RELIGIJNE paląc mój symbol wiary- mojego BOGA ŚWIATOWIDA. Czuję się znieważona, upokorzona i zdruzgotana tym faktem. Moje uczucia zostały sponiewierane i bardzo ubolewam, że w kraju “demokratycznym” panuje taka nietolerancja.
    Jeśli można to proszę autora powyższego posta o maila.

    Dobrosławo:
    Akurat w tym momencie wysyłam Tobie maila!
    opolczyk

  2. Fizz

    Lipiec 26, 2012 o 11:41 am | #2

    Odpowiedz | Cytat

    Brawo! Całkowicie popieram i trzymam kciuki! Mam nadzieję, że ta sprawa potoczy się po Pana (i naszej zresztą:)) myśli:)

  3. Słowianin

    Lipiec 26, 2012 o 2:08 pm | #3

    Odpowiedz | Cytat

    Brak słów…
    Dzicz, barbarzyństwo i tyle. I oni to nazywają “festiwalem kultury słowiańskiej” i “inscenizacjami edukacyjnymi”.
    opolczyk

  4. bialczynski

    Lipiec 26, 2012 o 2:26 pm | #5

    Odpowiedz | Cytat

    Tak trzymać Opolczyku. Nie wiedziałem, że takie kretyństwa mają miejsce, że to się odbywa publicznie i że biorą w tym udział władze, a do tego świat nauki – Archeolodzy – z Muzeum. No,no. To jest właśnie katolicka wrażliwość religijna i otwarcie na dialog – prawdziwa “ekumena” w wydaniu krwiożerczych lucyferystów i w asyście setek kato-lemingów. Odpowiedź prokuratury jest z góry znana, ale należałoby pociągnąć ten wątek konsekwentnie do końca bo z zaniechania działań Państwo Polskie będzie się musiało tłumaczyć w Brukseli

    • opolczykpl

      Lipiec 26, 2012 o 3:10 pm | #6

      Odpowiedz | Cytat

      Sprawa miałaby większą wagę i większą szansę na pozytywne rozpatrzenie jej, gdyby podobne zawiadomienia do prokuratury wysłało więcej osób.
      O sprawie profanacji słowiańskiej wiary w Lądku poinformowałem też trzy związki rodzimowiercze.
      Prokuraturę w Koninie wybrałem z tego względu, że Lądek leży na jej terenie.
      Zainteresowanym podaję internetowy adres tej prokuratury: prkn@konin.po.gov.pl
      Adres pocztowy jest tutaj:
      http://www.konin.po.gov.pl/?akcja=strony&s=4

  5. Senwid

    Lipiec 26, 2012 o 3:01 pm | #7

    Odpowiedz | Cytat

    Popieram akcję. I jak mówi przedmówca, jak krajowa odrzuci, to słać wyżej, do trybunału praw człowieka.

  6. Jaksar

    Lipiec 26, 2012 o 6:38 pm | #8

    Odpowiedz | Cytat

    Opolczyku, ja tez wyslalem 2 tyg. temu ponad chyba i nic, zadnej odpowiedzi … moze dlatego,. ze mieszkam poza krajem, moje pisma laduja w koszu :(

    • opolczykpl

      Lipiec 27, 2012 o 9:48 am | #9

      Odpowiedz | Cytat

      Jaksar:

      Aby takie pisanie przyniosło odzew ze strony prokuratury, sprawę należy upublicznić!
      Inaczej mogą po prostu podobne skargi ignorować.

  7. Jaksar

    Lipiec 26, 2012 o 6:41 pm | #10

    Odpowiedz | Cytat

    Dobroslawo, nie figure Swietowita spalono a Peruna, ten festyn tez nosi taki tytul ” Spalenie Peruna” .. trzymajmy sie faktow inaczej powiedza, ze sami nie wiemy o co chodzi !

    • Dobrosława

      Lipiec 26, 2012 o 10:29 pm | #11

      Odpowiedz | Cytat

      Tak się wnerwiłam, że pomyliłam się ;)

      • opolczykpl

        Lipiec 26, 2012 o 11:08 pm | #12

        Cytat

        Jaksar i Dobrosława:

        Filmik z paleniem figury prawdopodobnie Świętowita wrzucił do internetu “Bazalukas100″ i od niego pochodzi nazwa : “Palenie Peruna”.
        Wkliknijcie się pod filmikiem na ikonkę “pokaż wszystkie” (komentarze).
        No i tam jest komentarz sprzed dwóch lat: “Nie peruna a światowida.” (ten “tomekadamczewski” nawet nie raczył napisać imion naszych bogów z dużej litery).
        Dr. Brzostowski w odpowiedzi na mój list otwarty napisał, że filmik wrzucono do sieci bez zgody i wiedzy organizatorów.
        Można zatem założyć, że “Bazalukas100″ nagrał sobie prywatnie ten filmik, wrzucił go w sieci i jako ignorant napisał o “paleniu Peruna”.
        Dalej…
        Dr. Brzostowicz w odpowiedzi napisanej do mnie nie podważył tego co napisałem w liście otwartym – a tam zarzuciłem im cytuję : akt spalenia drewnianej figury słowiańskiego Boga (prawdopodobnie Świętowita).
        Tak więc najprawdopodobniej w Lądku spalono figurę Świętowita.

  8. Dobrosława

    Lipiec 26, 2012 o 11:00 pm | #13

    Odpowiedz | Cytat

    Na ostatnim VIII festiwalu miało miejsce pewne zdarzenie, otóż pewna białogłowa z grup, które przybyły na takową imprezę wróżyła z run. Przyleciał rozcietrzewiony jeden z katoorganizatorów i zakazał kobiecie wróżb pod groźbą usunięcia z festiwalu.
    Na każdym kroku czaili się strażnicy watykańskiej propagandy…
    Odnośnie tegoż festiwalu- jest to dochodowy interes dla pewnych osób. W rekonstrukcję grodu idą grube pieniądze a co z tego jest? Niedokończony projekt, który popada w ruinę.


    Dobrosławo:
    Ta impreza to przede wszystkim jahwistyczna propaganda, która cynicznie niszczenie kultury słowiańskiej przez hordy jahwistów nazywa “kulturą słowiańską i cysterską”.
    opolczyk

    • vrr

      Lipiec 26, 2012 o 11:46 pm | #14

      Odpowiedz | Cytat

      Ciekawe co piszesz o kobiecie wróżącej z run. Dobrze że spontanicznie nie zainscenizowano “procesu” czarownicy. Gdy rozmawiałem z ludźmi na forum rekonstruktorów podejrzanie wielu mruczało pod wąsem jakieś łacińsko katolickie bon moty. Trzeba też zwrócić uwagę że jeżeli organizatorzy obnoszą się ze swoimi jednoznacznymi sympatiami to takie palenie figury przestaje być prostą “rekonstrukcją”. Wyobraźmy sobie że organizacja rasistowska organizuje rekonstrukcję niszczenia żydowskich sklepików albo Młodzież Wszechpolska organizuje rekonstrukcję wysadzenia w powietrze baru gejowskiego gdzieś na jakimś poligonie. “Ale my tylko ukazujemy epizod z Kansas w Oregonie z roku 1982″ a na forum wpisy “Precz z pedałowaniem” “Pedały do gazu” itd. Tu mamy chyba podobną sytuację, jeżeli się nie mylę oczywiście. To wręcz propagowanie nienawiści.

  9. Jaksar

    Lipiec 27, 2012 o 6:38 am | #15

    Odpowiedz | Cytat

    aha…. no to w porzadku…. ja sadzilem, ze to oficjalna nazwa wydarzenia.

    Dobroslawa, szkoda, ze ta kobieta nie zwrocila sie do nas…. mozna by bylo te sprawe naglosnic… Prawnie organizator ma prawa gospodarza i moze zabronic odprawiania poza organizacyjnych rytualow, ale mimo to, swiadczy ta paniczna reakcja katoli, ze jednak oni sie nas boja ! Mozemy sie spodziewac, ze w przyszlosci jeszcze bardziej bedziemy atakowani az ktoregos dnia jakis w purpurze zacznie nas !przepraszac” i powolywac sie na wspolne poganskie “korzenie” ;) Podobnie jak to bylo z zydami ;)

    Jezeli bedziecie trafiali na slady podobnych sytuacji..piszcie do nas podajac nam dokladne zrodlo ale i nazwiska, jezeli mamy reagowac musimy miec swiadkow i dobitne fakty…
    (Pisze “MY” czyli wszyscy zainteresowani reakcja czynna oraz te osoby ktore ze mna wspolpracuja na FB w tych sprawach)

    • Dobrosława

      Lipiec 27, 2012 o 8:06 am | #16

      Odpowiedz | Cytat

      Żeby było śmieszniej to ta kobieta była m.in organizatorem :)

  10. zecer

    Lipiec 27, 2012 o 8:41 am | #17

    Odpowiedz | Cytat

    No więc przyjacielu ja niniejszym składam do odpowiedniej prokuratury zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przez pański blog na wordpressie. Powołam sie dokładnie na ten sam artykuł na który pan się powołuje.
    Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie.

    Niepozdrawiam.

    A ja przyjacielu zakładam się, że skarga przeciwko mnie ma o niebo większą szansę na wnikliwe i surowe jej rozpatrzenie, niż moja skarga.
    Ostatecznie w pomieszczeniach “bezstronnej” Temidy na ścianach wiszą “rzymskie szubienice” plugawego jahwizmu.
    opolczyk

  11. Dobrosława

    Lipiec 27, 2012 o 10:21 am | #18

    Odpowiedz | Cytat

    uu sądowe balety? :) Ja uważam, że przesłanie religii katolickiej uwłacza godności człowieka. Ile grzywny mi grozi za takie myśli? Poza tym chcę zainscenizować pewną historię z czasów średniowiecza pt.”palenie symboli chrześcijańskich podczas reakcji pogańskiej” – jakby ktoś był zorientowany, to proszę podać ile można się spodziewać batów? ;)

  12. Jaksar

    Lipiec 27, 2012 o 10:21 am | #19

    Odpowiedz | Cytat

    Dobroslawa a masz moze do niej jakies namiary ?

    zecer, “przyjascielu” przy okazji mozesz i mnie zaskarzyc, co mi tam, jeden proces wiecej jeden mniej z katolickimi fganatykami jak Ty nie zaszkodzi !

    • vrr

      Lipiec 27, 2012 o 6:21 pm | #20

      Odpowiedz | Cytat

      widzę że motyw Chultowy się wkradł, faktycznie dobrze napisane “katolickimi fganatykami”. Są jak wypisz wymaluje szaleni kultyści z prozy Lovecrafta którzy próbują otworzyć Bramę przez którą przejdzie do naszego wymiaru Herold Jahwe (Jezus Chrystus). Nadejście tego bytu zniszczy nasz wszechświat, kultyści mają nadzieję na zbawienie (chociaż jak wiadomo, Jahwe ma naturę perwersyjną i psychopatyczną więc nic nie wiadomo) a wszyscy którzy nie oddali czci bóstwu Izraela wylądują na wiecznych mękach. Faktycznie, istni “fganatycy”. Na mszach powinni mamrotać “Jahwe fhtagn!”.

  13. Jaksar

    Lipiec 27, 2012 o 10:24 am | #21

    Odpowiedz | Cytat

    Dobroslawa, no u mnie za to masz cala noc picia miodu ;) pod warunkiem, ze i ja bede mogl sie dolaczyc ;)

    • Dobrosława

      Lipiec 27, 2012 o 10:49 am | #22

      Odpowiedz | Cytat

      O, jak na picie miodu to piszę się od razu :) )

      To była prawdopodobnie dziewczyna z którejś drużyny. Nie mam namiarów.

  14. opolczykpl

    Lipiec 27, 2012 o 11:02 am | #23

    Odpowiedz | Cytat

    Otrzymałem właśnie maila z prokuratury. Oto jego treść:

    Sekretariat Prokuratury Rejonowej w Koninie, informuje,
    iż w dniu 27 lipca 2012r. zawiadomienie o popełnieniu
    przestępstwa nadeslane przez Pana drogą elektoniczną
    zostało przekazane wg właściwości
    do Prokuratury Rejonowej w Słupcy.

    SEKRETARKA
    Katarzyna K… (nazwisko utajam).

  15. Jaksar

    Lipiec 27, 2012 o 12:07 pm | #24

    Odpowiedz | Cytat

    Tobie dali odpowiedz chociaz :)

    wiecie co ? mam wrazenie powoli, ze to cale poparcie na FB, deklaracje, oburzenia i omalze wprost nawolywania do jeszcze ostrzejszych akcji….sa nadmuchiwanym balonikiem. Zwrocilem sie do facebowiczow by przesylali mi informacje na temat, kto, gdzie zlozyl jaki wniosek, jaka otrzymal odpowiedz itd..itd… poniewaz materialy te sa potrzebne po to, by w razie czego zlozyc wniosek w KE o sprawdzenie czy Rzad RP przestrzega zasad rownosci i praw czlowieka w sprawie o ktorej tutaj piszemy….i nagle jak wczesniej szum byl, deklaracje tak teraz woda w gebach…nawet Zwiazki wyznaniowe nie reaguja…. zastanawiajace, prawda ?

    • Dobrosława

      Lipiec 27, 2012 o 12:54 pm | #25

      Odpowiedz | Cytat

      Jest tak, ponieważ istnieje w ludziach jeszcze ten strach-wpajany pokoleniami. Strach przed działaniem, przed niewiadomymi konsekwencjami. Przez to właśnie, że ludzie boją się wyrażać swoje poglądy, bronić SWOJEGO, mamy w Polsce jak mamy. Rządzą nami, pomiatają nami i na nas plują. A czemu? A no właśnie temu, że jak ktoś widzi nieprawość to odwraca się w drugą stronę, zamiast pomóc. Czyż to nie krześcijańska biblyja uczy “bezgranicznego posłuszeństwa”?No to ludzie posłuszni zawsze i wszędzie…
      Polakatolicy są wyzuci z dumy i poczucia własnej wartości. Uczeni są od najmłodszych lat dzieciństwa klęczeństwa i poddaństwa.
      Także Jaskar mnie to nie dziwi. Wg mnie człowiek, który deklaruje się, że jest Polakiem-Słowianinem a bezceremonialnie przymyka oko na bezczeszczenie swoich symboli wiary, jest zwykłym polakatolikiem – takim szczurem z krzyżackiej szubienicy.

  16. Jaksar

    Lipiec 27, 2012 o 3:10 pm | #26

    Odpowiedz | Cytat

    no wlasnie….no nic, poczekamy zobaczymy ale juz dtzisiaj zaloze sie o 3 butle najlepszego Miodu, ze poza uczestnikami tego bloga nikt inny nie udowodni , ze co w tym kierunku robil ;)

  17. Jaksar

    Lipiec 27, 2012 o 3:11 pm | #27

    Odpowiedz | Cytat

    tylko z drugierj strony, po cholere ktos sier deklaruje i wmawia, ze wyslal takie czy inne pismo kiedy nie jest to prawda ? ze zlozyl w Prokuraturze wniosek a jak sie spatysz do ktorej to nie wie juz ? ;)

  18. Wieczan

    Lipiec 27, 2012 o 4:46 pm | #28

    Odpowiedz | Cytat

    Otóż Jaksar mylisz się. … tylko nie wszyscy są w gorącej wodzie kąpani. Lepiej poczekać i zebrać wszystkie materiały. Jak nagłośniłem “Zawiadomienie o popełnieniu przestepstwa” napisane przez Opolczyka to z szef jednego ze związków wyzwał mnie (używając słów z rynsztoka) i zarzucił klamstwo, że Andrzej takiego zawiadomienie nie zrobił.

    • opolczykpl

      Lipiec 27, 2012 o 6:39 pm | #29

      Odpowiedz | Cytat

      Wieczan:

      Tamten szef jednego ze związków nie mógł zarzucać Tobie kłamstwa, bo jemu jako pierwszemu przesłałem do wglądu maila do prokuratury. A zaraz potem przesłałem tego maila do Ciebie. Od tego momentu tamten więcej się do mnie nie odezwał.
      Nie robiłem niczego w pośpiechu, ale zwlekanie w nieskończoność nie ma sensu. Tamten tylko o pieniądzach gadał, że trzeba zbierać, co najmniej 5 tys. bo inaczej się nic nie zrobi. A ja za darmo sam napisałem powiadomienie. Teraz należy jedynie iść za ciosem.
      Tamten pisał mi, że nie może np. narażać powagi ich związku. Ale dla mnie sprawa profanowania naszych bogów i naszej kultury jest w tym momencie ważniejsza. I ważniejsze jest zdecydowane działanie, a nie kunktatorstwo i zbieranie pieniędzy na proces, jeżeli do napisania powiadomienia do prokuratury prawnik i pieniądze nie są potrzebne.

      Ja powiadomiłem o sprawie trzy związki. Odezwały się osoby z dwóch. Jeden obiecywał, że we wrześniu o tym pomyślą. Ten drugi natychmiast za to poczuł się jak generał i zaczął wydawać mi dyspozycje: przyślij mi twoje dane, imię nazwisko, imona rodziców itp. I zbieraj kasę na proces, bo my dołożymy tylko połowę.
      Proponowałem mu, aby powiadomienie do prokuratury napisał ktoś z nich. Bo mnie przygwożdą moim wyszydzaniem jahwizmu. To tamten insynuował mi, że się boję i dlatego się wycofuję. No i wtedy nie zdzierżyłem i po prostu napisałem do prokuratury powiadomienie o przestępstwie.

      Jaksar ma rację. I tak zbyt długo to trwa. Tamtych należało natychmiast podać do sądu. Jaksar sam próbował, ale jak widać, zignorowali go. Co wyjdzie z moim powiadomieniem – nie wiemy. Ale dłużej zwlekać nie można było. Teraz należy po prostu iść za ciosem.

  19. Jaksar

    Lipiec 27, 2012 o 5:33 pm | #30

    Odpowiedz | Cytat

    to niech sobie wejdzie na ten blog to bedzie wiedzial czy zglosil czy nie ;)
    A teraz co do mojego mylenia sie, my sie chyba nie rozumiemy, jezeli ktos deklarowal sie miesiac temu, ze napisze prtotest, zgloszenie do Prokuratury czy zlozy wniosek do niej to chyba przez ten czas to zrobil ? Ja prosilem tylko o to by mi podeslano kopie tego pisma oraz ksero odpowiedzi jezeli taka nadeszla, nic wiecej….w ten sposob jest mi latwiej gromadzic dokumentacje dla KE czy Sadu Europ.
    Andrzej napisal w tym czqasie pismo, otrzymal odpowiedz, dal na te odpowiedz kolejne pismo i w koncu zlozyl wniosek do Prokuratury…
    wiec nie rozumie uwagi, by dac czas….komu i na co ? Albo ktos napisal albo nie… i tyle…. oczekuje jednak, ze przynajmniej Zwiazki Wyznaniowe powinny byly reagowac…w koncu aktywnie wspieraly ten projekt kiedy go opublicznilem…
    Do dzisiaj nie mam nawet wzmianki o tym, czy odnosnie do sytuacji ktorykolwiek Zwiazek Rodzimowierczy zareagowal ! Zreszta, pytal sie juz nie bede na FB o to ani prosil o kopie…powolam sie co najwyzej na wlasne doswiadczena i zobaczymy na czym sie to skonczy ;)

  20. vrr

    Lipiec 27, 2012 o 6:23 pm | #31

    Odpowiedz | Cytat

    jak znaleść to wydarzenie na fb?

  21. Słowianin

    Lipiec 27, 2012 o 6:32 pm | #32

    Odpowiedz | Cytat

Dodaj komentarz

Pogański świt

RSS feed

Świętowit

O blogu

Blog moderowany. Pyskówki i rynsztokowa "polszczyzna" zakazane.

Słowiańska wiara

Słowiańska Wiara
to Ziemia, to Matka,
to Prochy Przodków

Słowiańska Wiara
to Woda, to Krew,
to nasze Dziedzictwo.

Słowiańska Wiara
to Ogień, to Siła,
to Duszy Oczyszczenie.

Słowiańska Wiara
to Wiatr, to Pamięć,
to Wieczny Czas.

Słowiańska Wiara
to Cześć Bogom oddana,
to Trzeba, to Sława.

Słowiańska Wiara
to Plon z Płodnej Ziemi,
to Cykl, to Obrzęd.

Słowiańska Wiara
to Ostatnie Tchnienie Przodków,
to Pierwsze Potomstwa Słowa.

Słowiańska wiara
to Dąb i Lipa splecione razem,
to Rodzina, to Związek.

Żydowski hymn triumfu

"Niezupełnie rozumiejąc co my wam czynimy, staliście się powszechnymi agentami naszej rasowej tradycji…"

"Żydowscy rzemieślnicy, żydowscy rybacy są waszymi nauczycielami i waszymi świętymi z niezliczonymi wyrzeźbionymi postaciami w niezliczonych katedrach wzniesionych dla ich pamięci. Żydowska dziewczyna jest waszym ideałem macierzyństwa i dziewictwa. Żydowski zbuntowany prorok jest centralną figurą w waszych religijnych modlitwach. My zlikwidowaliśmy waszych bogów, odstawiliśmy waszą rasowa spuściznę i zastąpiliśmy ja naszym bogiem i naszymi tradycjami. Żaden podbój w historii nie może być nawet porównywalnym z tym czystym i sprawnym opanowaniem was!"

Marcus Eli Ravage – osobisty biograf klanu Rothschildów o chrześcijaństwie

Katolicki “patriotyzm”

“Cóżby ci przyszło z wolnej ojczyzny, gdyby Kościół miał na tym stracić”

Cytat z książki dla harcerzy "Czuj duch" ksiądza Kazimierza Lutosławskiego napisanej krótko po odzyskaniu przez Polskę niepodległości.

"Gdybym miał 150 mln rubli miałbym w dupie Watykan"

Roman Dmowski w rozmowie z Wańkowiczem

Najnowsze wpisy
Najnowsze komentarze


opolczykpl on Zawiadomienie o popełnieniu…


Słowianin on Zawiadomienie o popełnieniu…


Słowianin on Zawiadomienie o popełnieniu…


vrr on Zawiadomienie o popełnieniu…


vrr on Zawiadomienie o popełnieniu…


Jaksar on Zawiadomienie o popełnieniu…


Wieczan on Zawiadomienie o popełnieniu…


Jaksar on Zawiadomienie o popełnieniu…


Jaksar on Zawiadomienie o popełnieniu…


Dobrosława on Doktorowi Brzostowiczowi w…


Pan Slawista on Manitou przemówił ?


opolczykpl on Manitou przemówił ?


Dobrosława on Zawiadomienie o popełnieniu…


Jaksar on Zawiadomienie o popełnieniu…


Pan Slawista on Manitou przemówił ?

O Sławiańszczyźnie przed chrześcijaństwem

"Czas przyszły wyjaśni tę prawdę, że od wczesnego polania nas wodą zaczęły się zmywać wszystkie cechy nas znamionujące, osłabiał w wielu naszych stronach duch niepodległy i kształcąc się na wzór obcy, staliśmy się na koniec sobie samym cudzymi."

Adam Czarnocki (pseudonim Zorian Dołęga Chodakowski; 1784–1825)

Fikcja Polski “od zawsze” katolickiej

Cytat z dzieła prekursora Słowiańszczyzny, pisanego 850 lat po tzw. "chrzcie Polski":

"Trzeba pójść i zniżyć się pod strzechę wieśniaka w różnych odległych stronach, trzeba śpieszyć na jego uczty, zabawy i różne przygody. Tam, w dymie wznoszącym się nad głowami, snują się jeszcze stare obrzędy, nucą się dawne śpiewy i wśród pląsów prostoty odzywają się imiona Bogów zapomnianych."
(Od siebie dodam – imiona Bogów nie zapomnianych przez lud a zapomnianych przez katolików-renegatów).

Adam Czarnocki (pseudonim Zorian Dołęga Chodakowski; 1784–1825)

Pierwsze przykazanie z żydowskiego dekalogu, przekazanego rzekomo przez plemiennego boga Jahwe Żydom brzmi:

"Nie będziesz miał bogów cudzych przede mną".

Żydzi pozostali wierni temu przykazaniu. Za to biblijny, plemienny Jahwe wynagrodził ich oddając im prawie cały świat we władanie.

Naszym przodkom siłą wydarto ich rodzimych Bogów. Narzucono im obcego Boga, żydowskiego.
Odkąd gorliwie zaczęli jemu służyć (kontrreformacja), nasz kraj podupadać zaczął.
Na koniec Polacy stali się wywłaszczoną tanią siłą roboczą we własnym kraju.
Bo cudzy, żydowski Bóg nie ma powodu troszczyć się o nas. On troszczy się o jego naród wybrany

Góra WordPress

Blog na WordPress.com. Theme: INove by NeoEase.

2 thoughts on “Rugowanie kultury Słowiańskiej

  1. Hi, Neat post. There is a problem together with your website in web explorer, may
    check this? IE nonetheless is the market leader and
    a good element of other people will pass over your excellent writing due to
    this problem.

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.