Pojechali z Szejnfeldem bez retuszu


 Znalezione obrazy dla zapytania Szejnfeld w satyrze

OPRAC. PIOTR BAREJKA
57 min. temu

„Skończyły się czasy, w których wy wyznaczaliście, kto może być dziennikarzem”. Awantura w TVP

Do ostrej wymiany zdań doszło w programie „Bez retuszu”. Europoseł PO Adam Szejnfeld pokłócił się z dziennikarzem TVP Info Michałem Rachoniem.
Adam Szejnfeld

Adam Szejnfeld (PAP)

– To jest pana partia – stwierdził podczas dyskusji Szejnfeld, mówiąc o powiązaniach Michała Rachonia z PiS.

Dziennikarz TVP odparł, że wyprasza sobie tego rodzaju sformułowania. Użytkownicy Twittera przypomnieli jednak jego polityczną przeszłość.

Z tego co mi wiadomo Pan Rachoń nie jest , ale był działaczem PiS, tak mówi o nim notka z wiki, od 2002 w PiS po iluś latach wystąpił.

Zarzuty o stronniczość

– Nie mówię, że nie jest pan dziennikarzem, ale jest pan dziennikarzem stojącym po jednej stronie – zauważał europoseł PO.

– Pan mi nie pozwala wyrażać swoich poglądów? Czy ja jako publicysta nie mam prawa wyrażać swoich poglądów? Więc co mi pan tutaj wyjeżdża z partią polityczną?! – ripostował Rachoń. – Wali się wasz system. Ja wiem, że to boli – dodał.

Rachoń nie jest członkiem partii

Dyskusję zakończył prowadzący program Michał Adamczyk stwierdzając, że zarzuty Adama Szejnfelda są nieprawdziwe, ponieważ Michł Rachoń nie jest obecnie członkiem partii.

Kontrowersyjny dziennikarz

Michał Rachoń jest gospodarzem programów publicystycznych w TVP Info. Niedawno na wizji porównał sędziów Sądu Najwyższego do komunistów, którzy mordowali Żołnierzy Wyklętych. Często krytykuje opozycję.

Polub WP Wiadomości

Skomentuj

