Amerykański dyplomata jeździ po Warszawie maluchem


Niezwykle.com

 

Amerykański dyplomata jeździ po Warszawie maluchem… [wideo]

Nawigacja

Amerykański dyplomata jeździ po Warszawie maluchem

Daniel jest amerykańskim dyplomatą i na co dzień jeździ po Warszawie… maluchem. Pytany o swoje auto odpowiada: „Mam wyjątkowego samochoda”.

To było chyba 10 lat temu, oglądałem „Uczmy się Polskiego” (red. Let’s Learn Polish) i patrzę co to jest ten mały, śliczny samochód? Zapytałem nauczyciela. Odpowiedział mi, że to jest ten słynny polski fiat

– opowiada.

Maluch to miał być drugi samochód – ekonomiczny, wygodny

– dodaje.

Nawet brak klimatyzacji mu specjalnie nie doskwiera.

– Klimatyzacji też nie ma, ale mogę otwierać okna z lewej i prawej strony kręcąc korbkami jednocześnie. Ok. to cool, mam klimatyzację

– mówi.