TVP da się przełknąć a TVN budzi sprzeciw destrukcyjnym jazgotem


 

Znalezione obrazy dla zapytania Jazgot TVN-u

 

 

 

naTemat.pl

Oto najlepszy dowód na utratę wiarygodności TVP. "Wiadomości" i Teleexpress" straciły setki tysięcy widzów

Oto najlepszy dowód na utratę wiarygodności TVP. „Wiadomości” i Teleexpress” straciły setki tysięcy widzów • Fot. Kadr z „Wiadomości” / tvp.pl

Jacek Kurski w te doniesienia zapewne nie uwierzy. Można się spodziewać kolejnego komentarza, że badania oglądalności są przeprowadzane niewłaściwie. A wynika z nich to, że sztandarowe programy informacyjne Telewizji Polskiej utraciły setki tysięcy widzów.

Największą stratę odnotował „Teleexpress”, od którego w ciągu ostatniego roku odwróciło się ponad 600 tys. widzów – wynika z raportu za marzec 2017, jaki publikuje portal wirtualnemedia.pl. Rok temu „Teleexpress” był na pierwszym miejscu w rankingu oglądalności programów informacyjnych, dziś jest na trzecim. Bo przez ten rok wiele się tam zmieniło – jego szefem został wychowanek Telewizji Trwam Klaudiusz Pobudzin, a z anteny TVP zniknął Maciej Orłoś.

Ponad 300 tys. widzów straciły przez rok „Wiadomości”. Ich oglądalność wyniosła 2 mln i blisko 900 tys. To o 200 tys. mniej niż oglądalność „Faktów” w TVN, które w tym raporcie awansowały na 1. miejsce. Awans nastąpił, mimo iż „Fakty” również straciły widzów (ponad 200 tys.). Jednak ich strata była znacznie mniejsza niż straty programów telewizji Jacka Kurskiego. Portal wirtualnemedia.pl podkreśla, że wszystkie programy informacyjne odnotowały w marcu odpływ widzów.

Fot. screen ze strony tvp.info

O tym, że oglądalność TVP spada, ośrodki badawcze mówią od ponad roku. 10 kwietnia 2016 r. nastąpiła sytuacja niespotykana – wynik Telewizji Polskiej był gorszy niż wynik niewielkiej Telewizji Puls. Prezes Kurski jednak dowodzi, że to nie wynik TVP jest zły, a metodologia badań oglądalności.

 

źródło: wirtualnemedia.pl

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s